Oktober


Idag är det den första oktober. För mig känns det som att hela september bara rusade förbi. Det har gott så jäkla fort, jag menar terminen började ju för en och en halv månad sen! I alla fall, en ny månad ett nytt blad i almanackan.

Denna månaden är fullspäckad för min del. Om två veckor, den 16/10 åker jag med klassen till Berlin. Det är typ det enda folk pratar om på skolan thihi. Efter det går jag i skolan en vecka och sen drar jag till Florida i två veckor. Fast då är det typ november och Halloween. Vi har också prov i typ alla ämnen denna månaden. Jag skojar inte, upp till två prov i veckan :( Sen händer det så klart en massa andra saker men jag får nog satsa på att överleva en vecka i taget hahah.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0