Fika

 
Tar en paus från allt packande och fikar lite. Jag har plockat fram allt jag behöver (hoppas jag) och ska strax slänga ner det i mina väskor. Kommer att ha med mig en dator till USA. Förhoppningsvis kommer jag kunna blogga från den. Jag ska försöka att uppdatera så ofta som möjligt, men vi får se hur det går med det.
 
Ikväll ska jag träffa några kompisar, men eftersom jag ska upp svintidigt måste jag också gå och lägga mig i tid. Vi kommer resa hela dagen imorgon och kommer först fram till hotellet i Orlando vid 9 tiden. Detta betyder att klockan är typ 3 på natten här, det blir nog ingen bloggning då hahah. Jag får se om jag kan mobilblogga om det finns nätverk men annars så får ni nog stå ut med uppdateringar vid helt fel tider. För att inte alla ska bli förvirrade kommer jag att skriva vilken dag det är och vad klockan är.
Aja, ni får ha de så bra och så hörs vi så snart som möjligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0